ŠKODA Connect - jak to działa

ŠKODA Connect - jak to działa

Teraz Twoja ŠKODA staje się centrum dowodzenia zapewniając najwyższy poziom łączności i kontroli. Poznaj wachlarz możliwości multimedialnych systemu ŠKODA Connect »

Usługa ŠKODA Connect dzięki wykorzystaniu nowoczesnych technologii łączności oferuje kierowcom dodatkowe opcje umożliwiające pełne wykorzystanie funkcji samochodu. W systemie ŠKODA Connect wyróżniamy dwa główne obszary Infotainment Online oraz Care Connect + połączenie alarmowe.

Infotainment Online

Łączność z Internetem otwiera okno na świat wielu usług, w tym możliwość importu ulubionych tras czy informacji o natężeniu ruchu. Infotainment Online oferuje szeroki zakres funkcjonalności m.in: zapewnia informacje o sytuacji na drodze, udostępnia aktualne wiadomości oraz powiadamia o prognozach pogodowych. Ponadto usługa dostarcza kierowcom informacji o cenach paliw na wybranych stacjach, dostępności miejsc parkingowych w danej lokalizacji oraz przekazuje bieżące komunikaty drogowe.

Care Connect

W ramach Care Connect można wyodrębnić dwa rodzaje usług: poszerzony zakres komunikacji serwisowej oraz zdalny dostęp do samochodu. Dzięki funkcjom serwisowym możliwe jest m.in. planowanie terminu przeglądu, automatyczne zgłaszanie wypadku za pomocą przycisku alarmowego czy dostęp do raportów o stanie samochodu. Usługi zdalnego dostępu oferują kierowcy wyświetlanie m.in. najnowszych danych dotyczących jazdy, powiadomień o przekroczeniu prędkości oraz możliwość zdalnego sterowania funkcjami samochodu (np. światłami, ogrzewaniem) za pośrednictwem smartfona. 

Połączenie alarmowe

Jeśli czujnik przedniej poduszki bezpieczeństwa wykryje wypadek, samochód automatycznie nawiąże połączenie z Centrum Alarmowym ŠKODY. System przekaże dane o położeniu pojazdu, kierunku jazdy, liczbie pasażerów oraz skutkach kolizji. Istnieje również możliwość wezwania pomocy własnoręcznie,przez naciśnięcie przycisku, np. gdy jesteśmy świadkami innego wypadku. Funkcja ta zapewnia szybką i fachową pomoc w nagłych sytuacjach. 

Rejestracja i aktywacja

Connect Portal jest głównym elementem, który gwarantuje prawidłowe działanie usług online oferowanych pod nazwą ŠKODA Connect. Dostęp do portalu możliwy jest za pośrednictwem strony internetowej importera. Aby utworzyć konto użytkownika należy przejść przez wyszczególnione etapy. 

1. Rejestracja (wypełnienie formularza i wprowadzenie danych).

2. Aktywacja (wprowadzenie numeru identyfikacyjnego samochodu i wygenerowanie kodu rejestracyjnego).

3. Zakończenie procesu (uaktywnienie usługi w samochodzie i wybór partnera serwisowego).

REJESTRACJA I AKTYWACJA KROK PO KROKU - pobierz instrukcję PDF »

W razie dodatkowych pytań nasi Doradcy są do Państwa dyspozycji »

Niniejsza strona internetowa ma charakter wyłącznie informacyjny. Informacje zawarte na niniejszej stronie internetowej nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu obowiązujących przepisów, w szczególności kodeksu cywilnego.